1 PAPILLON - 10/10
2 Planeta Małp - 10/10
3 PATTON - 10/10
4 Chłopcy z Brazylii - 9/10
5 PODWÓJNY AGENT - 8/10
Po tym co widziałem, wychodzi na to, że był to reżyser bezbłędny, a jego filmy bez szwanku opierają się upływowi czasu.
W kolejce czeka "TEN NAJLEPSZY".
1. Papillon – 9
2. Patton – 9
3. Planeta Małp – 8
4. Wyspy na Golfsztromie – 8
5. Chłopcy z Brazylii – 7
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Papillon (1973) 7,96 48
2 Planeta Małp (1968) 7,78 46
3 Patton (1970) 7,46 35
4 Chłopcy z Brazylii (1978) 6,44 9
1 - Planeta małp - 8
2 - Papillon - 7
3 - Patton - 6
4 - Podwójny agent - 5
5 - Chłopcy z Brazylii - 4
6 - Ten najlepszy - 4
------------------------------------
7 - Bóg wojny - 3